
Vi i Amazing People, A sports Management Company, ser etter en ny kollaga til kanskje verdens kjekkeste jobb. Vi ser etter deg som er en fremmadstormende person som våger og tør. Du som ikke er redd for å ta telefoner, spørre og få beslutninger. Du er sulten, du er rå, men like viktig er du en tvers gjennom en god person. Vi ser etter helheten. Hvilken utdanning du har, er ikke det viktigste for oss. Det er hvordan du er som person. Interessert? Les mer under!
Amazing People er et komplett sports management som tilbyr mange ulike tjenester overfor idrettsutøvere, klubber og landslag. Det er alt fra sponsorformidling til fotballagent. Vi er managere, tilretteleggere, vi tilbyr juridisk hjelp og rådgivning, forsikringer via samarbeidspartner, ordner med påmeldinger til mesterskap og mye mer.
Som sponsoragent vil din oppgave å være å skaffe nye sponsorer og samarbeidspartnere inn til våre toppidrettsutøvere, klubber og landslag som vi representerer i vårt management. Dette er en svært tillitsfull stilling der du knytter kontakt med begge parter og der du skal få til et godt og bærekraftig samarbeid som skal vare over tid. Du skal få frem det beste fra begge parter, slik at begge parter får full uttelling av samarbeidet.
Det er en krevende stilling, men de som får det til og lykkes over tid har verdens beste jobb, mener vi selv.
En sponsoragent hos oss jobber på tvers av landegrensene. Europeiske og andre internasjonale selskaper kan likefullt bli sponsorer til våre utøvere på lik linje som norske selskaper. En del reise må påregnes.
Du er pågeånde og uredd på en sunn og god måte, du er samfunnsengasjert, glad i sport og idrett og følger med på hva som skjer. Våre utøvere, klubber og landslag har høye mål de ønsker å oppnå i sin idrett og de ønsker det samme fra oss. Etikk, kvalitet og ærlighet er en selvfølge av hva de forventer av oss og sine partnere. Derfor ønsker vi at du skal være ærlig, ha gode hensikter, ha empati, god orden, folkeskikk og høflig.
Du er en flink "selger" som ikke er redd for å bruke både telefon og e-post som arbeidsverktøy. Du synst det er gøy å prate med nye mennesker, skape gode relasjoner og få i havn både fysiske møter og på teams/ videolink. Du må være flink til å få motpart til å ta beslutinger og "close" deals.
Du har gode kommunikasjonsevner, bidra til et godt arbeidsmiljø og ta del i jobben som om det var ditt eget. Vi gir alle 100 % og ønsker det samme fra deg.
Du er oppdatert og flink med sosiale medier. Du er ikke politisk eksponert, og har gode holdninger og ikke ytrer deg på en slik måte at det er støtende og krenkende overfor andre i innlegg og publisering i egne private sosiale medie-kanaler eller i andre medier.
Andre krav:
Meget god lønn til rette vedkommende. Vi betaler etter prestasjon. Det ligger en liten fastlønn som grunnlønn, men det er prestasjonslønningen du får igjen for arbeidet ditt.
Andre goder:
Vi betaler SATS trenings medlemsskap (lokalt) og vi tilbyr en fordelingsrate på tjenetepensjon, der vi betaler 4 % og du trekkes 2% av lønn, totalt 6 %. Feriepengegrunnlag er 12 %.
Vi holder til i Bergen. Å være sponsoragent er ingen ni til fire tid. Det er en livsstil. Om du jobber på kontoret vårt, eller hjemme, eller i Ibiza er i utgangspunktet irrelevant for oss om resultater blir levert i forhold til budsjett. Normalt skal vi treffes til ukentlige møter og i andre samlinger. Fem uker betalt ferie, men som sagt så styrer du selv veldig mye av dette om du leverer resultater.
Dette er en 100 % stilling.
Send epost med din CV, søknad og bilde til erik@amazingpeople.no. Ufullstendige søknader blir ikke behandlet eller besvart.
Søkndsafrist er fortløpende inntil senest 31. oktober 2025. Om vi finner den rette før 31. oktober, så blir dette meddelt her og den ledige stillingen blir herved besatt.
Copyright © Amazing People. All rights reserved 2025.
A.P.S.M AS | 0-9293-7109-7 MVA
Vi bruker informasjonskapsler til å analysere nettstedstrafikk og til å optimalisere nettstedsopplevelsen din. Ved å godta vår bruk av informasjonskapsler, vil dataene dine bli samlet med alle andre brukerdata.